Disse handelsbetingelser er gældende, når du bestiller varer på EasyCheese.dk. Alle aftaler indgås på dansk.
EasyCheese Danmark ApS ejes af;
EasyCheese Danmark ApS
Gummersmarkvej 16, 4632 Bjæverskov
CVR nr.: 43530038
Når du har placeret en ordre vil du modtage en ordrebekræftelse på dit køb via e-mail. Gem eventuelt dette dokument.
Du har altid ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage fra det tidspunkt, hvor du har modtaget dine varer.
Dit køb er omfattet af Købelovens mangelregler, se afsnittet ”Reklamation og fejlleverede varer”
Vi behandler dine personoplysninger fortroligt.
1.BESTILLING
Afgivelse af bestilling via vores hjemmeside, er ikke en juridisk bindende aftale. EasyCheese har derfor mulighed for at annullere din ordre som følge af trykfejl, betalingsfejl, tekniske problemer, leveringssvigt, prisfejl, eller andet. Aftalen er først bindende, når du har modtaget en ordrebekræftelse fra EasyCheese med information om, at vi har afsendt varen.
2.BETALINGSMETODER
Du har mulighed for at betale med Dankort, Visa, MobilePay og MasterCard. Din betaling vil først blive trukket på den valgte betalingsmetode, når dine varer forlader vores lager.
To-faktor-godkendelse af køb på EasyCheese
For at øge sikkerheden ved online køb, har EU besluttet at ALLE online butikker skal indføre to-faktor-godkendelse. Når en betaling skal godkendes med to sikkerhedsfaktorer, giver det endnu større sikkerhed og identifikation – ved onlinebetalinger. På denne måde gøres det sværere for IT-kriminelle at misbruge kortet.
Verifikation af dig som kunde kan ske ved hjælp af forskellige metoder, såsom NemID, MitID eller en adgangskode via sms, afhængigt af hvilke metoder din bank understøtter.
For dig som kunde betyder det, at du skal godkende og bekræfte din betaling hos EasyCheese en ekstra gang, før dit køb kan gennemføres. Denne godkendelse gælder typisk for alle køb over 225 DKK.
3.PRISER OG LEVERING
På EasyCheese.dk er alle de anførte priser for varer, forsendelsesomkostninger og andre omkostninger inklusive skatter, moms og afgifter.
Leveringsbetingelser
Vi leverer til privatadresser, erhvervsadresser eller BRING Udleveringssteder/GLS PakkeShops i Danmark, på Færøerne og Grønland. Vær opmærksom på den enkelte udbyders regler iht. underskrift, placering af dine varer osv.
Bemærk venligst, at du bærer risikoen for varen efter leveringen.Inden du kvitterer for modtagelse af pakken er det en god idé, at du kontrollerer pakkens emballage. Er pakkens emballage beskadiget anbefaler vi, at du nægter modtagelse af pakken. Du kan nu oprette en reklamation til fragtselskabet/udleveringsstedet/pakkeshoppen og/eller kontakte vores kundeservice og de kan være dig behjælpelige.
Hvis pakkens indhold er beskadiget, bedes du ligeledes tage kontakt til vores kundeservice.
Forsendelse
Når du handler hos EasyCheese.dk kan du frit vælge at få dine varer leveret med enten BRING, GLS eller Dao. Alle varer sendes som pakkepost og du har derfor mulighed for at følge din pakke via track & trace fra den afsendes, til den bliver leveret.
I tilfælde af at den/det valgte PakkeShop/udleveringssted er fyldt, vil din ordre blive leveret til nærmeste PakkeShop/udleveringssted.
4.Retur
Hvis du ønsker at returnere en vare, har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen.
Det er vigtigt, at varen returneres i samme stand, som da du modtog den, for at få tilbagebetalt hele dit købsbeløb. Meddelelsen skal gives ved at skrive til post@easycheese.dk . I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du betaler selv fragtomkostninger ved returnering.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig besked om dette.
Ved returnering, kan vi tilbageholde beløbet, indtil vi har modtaget varerne retur, eller du har sendt bevis for afsendelse af varerne.
Varens stand, når du sender den retur
Varen skal være i ubrugt stand. Hvis varen er brugt betyder det, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
5.REKLAMATION OG FEJLLEVEREDE VARER
Hos EasyCheese er kvalitet i fokus, men hvis du mod forventning skulle opleve fejl eller mangler ved en vare, skal du reklamere indenfor ”rimelig” tid efter, at du har opdaget evt. mangel ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt. En reklamation der fremkommer inden for to måneder efter, at du har opdaget fejlen, er altid rettidig.
Er en vare beskadiget eller defekt, kan du skrive en reklamation til post@easycheese.dk
Bemærk, at du har ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager dem. Gem derfor postkvittering samt evt. track & trace nummer.
Fejlleverede varer
I tilfælde af fejlleverede varer kontakt os på post@easycheese.dk
6.ANDRE FORHOLD
Cookies
Når du besøger EasyCheese.dk første gang vil du møde vores cookie banner, hvor du har mulighed for at acceptere vores cookies.
Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på post@easycheese.dk
Lovvalg og værneting
Enhver aftale indgået mellem os under anvendelse af disse vilkår og betingelser er underlagt dansk ret. Enhver tvist afgøres af de ordinære danske domstole.